30 ideja za zdrav doručak

Ocijeni sa 1 do 5:
(0)
Broj ocjena: 0

Doručkuješ ili radije preskočiš doručak?

Propuštanje doručka nikako nije zdrav i pametan odabir. Tvoje tijelo je najaktivnije između 6 i 9 sati ujutro, jer tad mora ponovno probuditi sve ostale funkcije tijela. Ako propustiš doručak, tijelo se ne »pokrene« i posljedično su usporene i svi tvoji motorički i misaoni procesi.

Ako želiš da te hrana napuni energijom, a ne da te još više umori, pravi odabir doručka je itekako bitan.

Dolje sam ti pripremila 30 zdravih i jednostavnih ideja, koje će ti olakšati odabir što pojesti za doručak, kako bi tvoj skok u novi dan bio hranjiv i pun energije.

1. Pečena jaja s kvinojomPečena jaja s kvinojom
Zdrav i brz doručak s dodatkom kvinoje, koja je bogat izvor bjelančevina i super nadomjestak za meso.

2. Jaja u košuljici iz pećnice
Jaja na oko u posudicama od kruha su super odabir za malo drugačiji i ukusan doručak.

3. Umućena jaja s povrćem
Umućena jaja s povrćem su uvijek dobar odabir, kad poželiš nešto konkretno za doručak

4. Omlet saslaninom
Brzo pripremljen i zamamno dobar omlet. Prikladan je i za one, koji se prehranjuju po načelima LCHF prehrane.

5. Namaz iz svježeg sira
Namaz od skute s povrćem je super ideja za doručak, koju možeš pripremiti i dan ranije, a ujutro samo namazati na kruh.

6. Avokadov tost s bazilikom
Odličan i svjež namaz od avokada, začina i sjemenki konoplje.

7. Pirove debele palačinke s jabukom
Odlična kombinacija jabuka i cimeta, te pufastih ''američkih'' palačinki.

8. Zobene palačinke
Odličan doručak, koji će ti zasititi tijekom cijelog dopodneva. 

9. Palačinke sasvježim siromPalačinke sasvježim sirom
Palačinke iz zobenih pahuljica, pirovog i kokosovog brašna, te skute. Obožavaju ih i djeca.

10. Palačinke s jogurtom
Grčki jogurt pobrine za mekoću, a tamna čokolada za božanstveni okus. Moje najdraže.

11. Sirniki
Tradicionalna ruska slastica od skute, koja podsjeća na palačinke. Prikladna je za doručak, užinu i večeru.

12. LCHF šmorn
Odličan šmorn bez brašna i bez dodanog šećera, prikladan za smanjen unos ugljikohidrata.

13. Drobljenac od banane
Ovaj drobljenac obožavaju i djeca. Možemo ga servirati s voćem, kompotom ili vrućim voćnim umakom.

14. Energijski mango smoothie
Ovaj smoothie je energijska vitaminska bomba koja, tijelu pruža energiju kada je najviše trebamo.

15. Smoothie za poboljšanje probave
Smoothie sadrži psilium ili indijski trputac, koji ugodno djeluje na probavu.

16. Zdravi roza smoothiebowl
Ne samo zdrav, već i prokleto lijep doručak.

17. Super doručak
Za super početak dana.

18. Zobena kaša "preko noći"
Ukusan i hranjiv doručak, kojeg možeš pripremiti večer prije i preko noći ga ostaviš u hladnjaku. Ujutro samo uživaš.

19. Zobena kaša s bananom, kikirikijevim maslacem i kokosomZobena kaša s bananom, kikirikijevim maslacem i kokosom
Grešno dobar doručak s karameliziranim bananama, koji je primjeren i za vegane.

20. Pirova kaša s malinama
Pirova kaša s dodatkom malina. Ukusan i brz doručak.

21. Kokosov puding s chiasjemenkama
Doručak prikladan kako za odrasle, tako i za bebe i djecu.

22. Domaći čokolino
Dobro poznati čokolino u zdravoj i prije svega, slatkoj inačici.

23. Kokosovo-bademovihrskavci
Hrskav prigrizak, kojeg za doručak možeš pored voća umiješati u mlijeko, jogurt ili kefir.

24. Voćni mafini
Jednostavni i brzo pripremljeni muffini s voćem.  

25. Brz i zdrav doručak u čaši
Doručak s pirovim pahuljicama, voćem i orašastim plodovima, kojeg možeš napraviti i dan ranije.

26. Voćno-žitni doručak u čaši
U čašu možeš staviti praktički sve, što najviše voliš. Pahuljice, jogurt, voće, orašasti plodovi, …

27. Domaća granola s čokoladom i goji jagodama
Pečene mueslije (granolu) si možeš pripremiti i kao zalihu, jer ih je jednostavno čuvati.

28. Heljdina granola s cimetom i orasima
Granola iz heljdine kaše, zobenih pahuljica, oraha i cimeta. Super odabir za doručak.

29. Bananine granola pločice
Ukusan doručak ili prigrizak, kojeg možeš uzeti sa sobom i na posao.

30. Keksi "to go" za energiju
Super odabir za trenutke, kad nemaš vremena za pripremu doručka. Možeš ih pripremiti za vikend i onda uživati u njima cijeli tjedan.

Prethodni post
Slijedeći post