Vikend besplatne dostave

0dana
0sati
0minuta
0sekunde

 

Prijava
Što time dobivaš?
  • Poklon E-edukacija: "Osnove zdrave prehrane"
  • Brz i jednostavan pregled narudžbi
  • Svi tvoji recepti na jednom mjestu
  • Pristup svim besplatnim e-knjigama
  • Mogućnost kupnje godišnje besplatne dostave
  • Najbolji popusti i ostale pogodnosti
  • Besplatno testiranje novih proizvoda

Pitanja

Kako mogu napraviti narudžbu?
Prvo izaberi proizvode koje želiš kupiti. Možeš ih pronaći u različitim kategorijama ili si pomoći sa tražilicom (lijevo gore). Kod proizvoda klikni gumb „Dodaj u košaricu“, a zatim klikni „Nastavi s kupovinom“ ili „Završi narudžbu“ (ovisno od tome da li već imaš u košarici sve proizvode koje želiš kupiti). U Internet košaricu upiši svoje podatke. Obrati posebnu pažnju na 3. i 4. korak kako bi pravilno označio/la način dostave i način plaćanja. Ako nemaš nikakav kod ili poklon kartice, 2. polje ne trebaš ispunjavati. Na kraju još jednom pregledaj narudžbu i klikni „Predaj narudžbu“. Ispisat će ti se broj narudžbe i na e-mail ćeš dobiti potvrdu o narudžbi. Ako ti se ne ispiše broj narudžbe i ako na e-mail ne dobiješ potvrdu, narudžba nije bila pravilno predana. U tom slučaju predlažem da nas kontaktirate na info@malinca.hr ili 097 6508 515.
Koliki su troškovi dostave?

Ako naručiš proizvode u ukupnoj vrijednosti od 60 €  je poštarina BESPLATNA. Za narudžbu u vrijednosti do 60 €  je trošak slanja 3,99 €. Također imamo mogućnost dostave u druge države EU - cijene dostave u druge države možete provjeriti OVDJE.

Kada ću dobiti svoj paket zdrave prehrane ako ga naručim danas?
Sve narudžbe napravljene do 10 sati bit će kod tebe u roku od dva radna dana. Narudžbe poslane nakon 10 sati stići će najkasnije u roku od tri radna dana. U slučaju bilo kakvih poteškoća ili ako ostanemo bez zaliha, obavijestit ćemo te o tome.
Kako mogu platiti svoj paket?
Na raspolaganju imaš 4 mogućnosti. Paket možeš platiti dostavljaču iz kurirske dostave Overseas u gotovini prilikom isporuke na dom ili na posao, preko kreditne i debitne kartice (BA Maestro, Visa, Visa Electron, MasterCard), putem predračuna / opće uplatnice, Apple Pay ili putem Paypal-a. Kada obaviš svoju kupovinu - odabereš onu opciju koja ti najviše odgovara.
Ne znam da li sam predala narudžbu? Gdje to mogu provjeriti?
Nakon uspješno predane narudžbe poslati ćemo ti e-mail da smo primili tvoju narudžbu u kojem ćeš dobiti i broj narudžbe, popis proizvoda koje si naručio/la i konačnu cijenu tvoj paketića.
Ne znam naručiti putem interneta. Mogu li naručiti putem e-pošte ili telefona?
Nema problema, pišite nam na info@malinca.hr ili nas pozovite na broj 097 6508 515 i rado ćemo vam pomoći.
Dobio/la sam kod. Kako ga mogu upotrijebiti?
Dodaj proizvode u košaricu, zatim kod točke 2: Kod i kuponi u polje upiši svoj promotivni kod ili kod poklon kartice. Ne zaboravi kliknuti polje „Potvrdi“. Na kraju narudžbe možeš vidjeti iznos koji će ti se oduzeti od ukupnog iznosa.
Ne prihvaća mi kod, što mogu napraviti?
Ima više razloga zašto ti ne prihvaća kod. Prvo provjeri da li si pravilno upisao/la kod i kliknuo/la „Potvrdi“. Ako ti se ispisao napis „Kod kupona nije ispravan“ moguće je da je kod istekao. Često korisnici upišu kod za proizvode koji su već u akciju pa im zato kod ne djeluje. Popusti se ne zbrajaju zato kod za popust ne možeš upotrijebiti za proizvode koji su već u akciji. Neki kodovi imaju i posebne uvjete korištenja – provjeri da li tvoja narudžba ispunjava sve uvjete.
Paket sam naručio/la na dom ali za vrijeme dostave nisam bio/la kod kuće. Što sada?
Tvoj dostavljač iz dostavne službe Overseas ostavit će ti obavijest da su ti pokušali dostaviti paket ili će te nazvati kako bi se dogovorili oko slijedećeg termina dostave. Dostava je moguća samo prijepodne.
Prošlo je već 3 dana otkada sam naručila svoj paket i još ga nisam dobila. Što se dogodilo?
Za to je moguće više razloga. Prvo provjeri da li si ispravno predao/la narudžbu (imaš li potvrdu na emailu). Ako nije ništa od navedenog, a trebate nas pitati, u tom slučaju pišite na info@malinca.hr ili nazovite broj telefona: 097 6508 515 da zajedno utvrdimo što se dogodilo. 
Da li mogu vratiti kupljene proizvode?
Kao kupcu ti pripada pravo da u roku od 14 dana od preuzimanja pošiljke vratiš kupljene proizvode. Kao kupac dužan si platiti troškove koji nastanu pri vračanju proizvoda - poštarina. Priložiti moraš i kopiju računa. Proizvod vrati na adresu: Malinca d.o.o., Ulica svežih idej 2C, 3320 Velenje, Slovenija. Na mail info@malinca.hr nam piši da se dogovorimo u vezi vračanja novca.
Među često postavljanim pitanjima ne nalaziš odgovor koji te zanima?
Nema problema! Kontaktirajte me na info@malinca.hr. Vrlo rado ću odgovoriti na sva tvoja pitanja.
Imam nekoliko zdravih recepata. Mogu li ih objaviti na vašem portalu?
Naravno, vrlo rado ćemo ih primiti. Možeš nam ih poslati OVDJE
Želim prodavati vaše proizvode. Je li to moguće?
Naravno. Imaš trgovinu? Kontaktiraj nas na info@malinca.hr kako bi se dogovorili oko moguće suradnje. Imaš li možda svoj web blog i želiš drugima preporučiti naše proizvode? Za tebe imamo mogućnost sudjelovanja preko programa affiliate.