14 jednostavnih jela za zdrav doručak

Ocijeni sa 1 do 5:
(0)
Broj ocjena: 0

Važno je zdravo jesti, a najvažnije od svega je zdravo započeti svoj dan. Jer je doručak najvažniji obrok u danu, za vas smo pripremile par ideja, koje ne samo da su zdrave, već su i sasvim jednostavne za pripremu. Pobrinuti će da svoj dan započnete hranjivo i sa što više energije, kako bi bili spremni na nove izazove.

1. Avokado i pečena jaja

Ovaj ukusan doručak je bogat proteinima i biljnim mastima. Jednom kad ga probate, sigurno će vam prirasti k srcu i zadovoljiti vaše okusne pupoljke.

Pripremimo ga tako da ugrijemo pećnicu na 200°C, raspolovimo avokado, te odstranimo košticu i 2 žlice iz svake polovice. U svaku polovicu ulijemo jaje, dodamo rajčicu, sol, papar i dekoriramo zelenim povrćem (npr. peršinom). Pečemo otprilike 20 minuta.

2. Voće i popečen kruh s bademovim maslacem i suhom salamom

Brz i jednostavan doručak, za kojeg doduše mnogo ljudi misli da je čudan zbog kombinacije sa suhom salamom. No, vrlo je ukusan, zadovoljavajući i prije svega, hranjiv. 

3. Doručak u čaši 

U čašu sipamo 5 žlica pirovih pahuljica i jednu žlicu chia sjemenki. Prelijemo najdražim mlijekom (zobeno, bademovo, kravlje). Po vrhu dodamo bobičasto voće. Preko noći ostavimo u hladnjaku.  

4. Smoothie od borovnica i đumbira

Ovaj doručak je odličan balans proteina, masti i ugljikohidrata. Borovnice i đumbir donose pravo bogastvo vitamina za bolji vid i imunitet.

5. Voće, povrće i hranjivi kruščić

Toast s bademovim maslacem, zgnječenim avokadom, te suncokretovim i sezamovim sjemenkama. Ovom doručku je dobro dodati i zeleni smoothie. Voće i povrće su must-have komponente.

6. Razmućena jaja s rukolom

Razmućena jaja sa zelenim povrćem su odličan izvor proteina i vitamina.

7. Avokadov smoothie

Odličan doručak za sve one, koji žele jutro započeti aktivno. Univerzalan recept: ½ avokada, ½ šalice grčkog jogurta, ½ šalice mlijeka, 1 banana i manja šaka špinata. Okus će vas zaista iznenaditi.

8. Zdrave palačinke

Ovaj recept za palačinke je zaista vrlo jednostavan: 1 žlica proteina/bjelančevina u prahu, 1 bjelanjak, ½ šalice zgnječene banane i mljevene lanene sjemenke. Ukusno, hranjivo i bogato proteinima, te odlično paše uz zeleni čaj.

9. Zobene pahuljice s pireom od banane

Zobene pahuljice kuhane u mlijeku, dati će vam osjećaj sitosti za cijelo jutro. Pire od banane će cijelom jelu dati puni i bolji okus. Zob je nevjerojatno bogata različitim hranjivim tvarima i vitaminima. Šalica pahuljica za doručak dati će vam energiju za cijelo jutro, a dnevni unos pahuljica će pomoći u gubljenju tjelesne težine, snižavanju šećera u krvi i smanjenju opasnosti od srčanih bolesti. 

10. Omlet s avokadom i lososom

Za zanimljiv, ukusan i proteinsko bogat doručak, svojem običnom omletu možemo dodati narezan avokado i komadiće lososa. 

11. Domaća juhica

Jelo namijenjeno obožavateljima tradicionalne kuhinje. Pileća juha s mrkvom, celerom i rezancima. Divna ravnoteža proteina i ugljikohidrata, koja pobrine za dobar početak radnog dana.

12. Omlet od povrća

Porcija omleta od povrća može biti namijenjena bilo kojem obroku u danu i uvijek joj možemo dodati nešto novog. Činjenica je da uvijek imamo povrće u hladnjaku. 

13. Drobljenac s jagodama

Brzo pripremljen drobljenac koji omogućava očuvanje osjećaja sitosti sve do ručka. Recept ćeš pronaći klikom OVDJE

14. Kuhana jaja

Američki znanstvenici su došli do zaključka da kombinacija nisko-kalorične dijete s jajima za doručak omogućava dva puta brže gubljenje tjelesne težine. Ovakav doručak vas može zasititi na dugo vremena i omogućava manji unos hrane, koju pojedemo tijekom dana.

Prethodni post
Slijedeći post