14 jednostavnih jela za zdrav doručak

Ocijeni sa 1 do 5:
(0)
Broj ocjena: 0

Kažu da je doručak najvažniji obrok dana.

Što je prilično razumljivo ...

Sa doručkom tijelu pružamo gorivo za njegovo funkcioniranje nakon više sati odsutnosti hrane tijekom spavanja.

Doručak ima pozitivan učinak na pamćenje, rješavanje složenih zadataka, logično rasuđivanje, koncentraciju i kreativnost, a pogotovo kada ujutro moramo ići na posao ili u školu.

Kako je to prvi obrok u danu važno je da je dovoljno hranjiv, da nam daje dovoljno energije za cijelo jutro, ali i da je dovoljno jednostavan da nam priprema ne oduzima.

Kako bi ovo pripremu što više olakšala, za tebe sam pripremila 14 jednostavnih jela za zdrav doručak.

Ali prije nego što ti otkrijem recept, rado bi ti se predstavila ...

Moje ime je Andreja i dio sam Malince - simpatične internetske trgovine za zdravu prehranu i prirodnu kozmetiku koja je ujedno portal s receptima i savjetima za zdrav život.

Naša misija je educirati i osvjestiti ljude o zdravom načinu života. 

I same se na dnevnoj bazi suočavamo s manjkom vremena stoga se uvijek trudimo da naše zdrave recepte pojednostavimo - posebice naš prvi obrok u danu. 

U ovih 14 prijedloga sakupile smo samo najbolje… Pa neka postanu i tebi isto. 

1. Brz i zdrav doručak u čaši

Doručak s rižinim pahuljicama, voćem i orasima koje možete pripremiti i dan prije.

2. Pečena zobena kaša s voćem

Još jedan recept koji možete pripremiti dan prije. Ujutro ga jednostavno ponesete na posao.

3. Chia puding s jabukama

Malo drugačiji puding - uz dodatak chia sjemenki koji će osigurati da puding ima pravu teksturu i "napuni" vas vlaknima i masnim kiselinama.

4. Avokadov tost s bazilikom

Odličan svježi namaz od avokada, začinskih bilja i sjemenki konoplje.

5. Čokoladno proteinski smoothie

Ukusan proteinski doručak s kakaom i kikiriki maslacem koji će vam dati energiju za cijeli dan.

6. Palačinke sa svježim sirom

Palačinke od zobene kaše, riže, kokosovog brašna i sira. Obožavaju ih i djeca.

7. Zobena kaša s pečenim jabukama i cimetom

Zobena kaša kuhana u mlijeku pružit će vam osjećaj sitosti za cijelo jutro. Jabuke i cimet dodatno će poboljšati okus.

8. Pirov gris s kakaom

Možete to nazvati domaćom zdravim čokolinom. Po želji možete dodati i narezanu bananu.

9. Zdrav drobljenac s šumskim voćem

Brzo pripremljen drobljenac, glutena, laktoze i šećera. Ovaj doručak omogućuje vam da održavate osjećaj sitosti do ručka.

10. Pečena jaja s kvinojom

Zdrav i brz doručak s kvinojom koja je bogat izvor proteina i izvrsna zamjena za meso. 

11. Omlet sa slaninom

Brzo pripremljen i odličan omlet. Pogodan i za one koji imaju prehranu po LCHF načelu. 

12. Namaz od jaja

Umjesto tvrdo kuhanih ili pečenih jaja, možete pripremiti namaz od jaja za doručak. Možete ga držati do 3 dana u hladnjaku.

13. Muffini za doručak

Jednostavni i brzo pripremljeni slani muffini sa šunkom, sirom, jajetom i povrćem.

14. Kriške žitarica za doručak ili pauzu

Kriške žitarica odličan su izbor kada nemate vremena napraviti doručak. To je vjerojatno gotovo svaki dan u tjednu, zar ne? Pripremite ih tijekom vikenda, a zatim ih cijeli tjedan imate na volji. Međutim, moraju se čuvati u zatvorenoj staklenoj posudi.

Tako, to je sve od nas za danas.

Ako želiš saznati koje smo to sastojke upotrebljavale u pripremi ovih 14 slasnih jela, pogledaj ih niže.

Vidimo se!

Malinca Andreja

Prethodni post
Slijedeći post