zapri

S hranom protiv stresa! Provjeri akcijske cijene OVDJE.

Košarica
croatian

Tinca Malinca
rado će ti pomoći savjetom!

info@malinca.hr
099 7805 920

Zdravo mršavljenje

 


5 najčešćih pogrešaka u prehrani za vrijeme mršavljenja: 

  1. Jedemo premalo  i preobilne obroke. Predlažem 5 manjih obroka dnevno koje trebaš jednakomjerno rasporediti tijekom cijelog dana. Ništa ne jesti 2 sata prije spavanja. 
  2. Popijemo premalo tekućine. Predlažem minimalno 0,3 l vode ili nezaslađenog čaja na 10 kg tjelesne težine dnevno.
  3. Pojedemo previše ugljikohidrata. Za vrijeme mršavljenja važno je izbjegavati žitarice (kruh), prevelike količine voća, krumpir i sve slatkiše. Preporučam ti da se odlučiš za zaslađivač bez kalorija - sugar, eritritol. 
  4. Pojedemo premalo bjelančevina. U prehranu uključi piletinu, jaja, tofu, svježi sir, povrće, oraščiće i bjelančevine u obliku praha ili proteinske tablice. Isto tako potrebno je uključiti hranu koja sadži puno vlakana - psilium, zobene pahuljjice, šumsko voće, lanene sjemenke, leća, špinat, mrkva, kupus.
  5. Pojedemo premalo masnoća. Prije svega omega masnih kiselina. Njih sadrže različiti oraščići (bademi, lješnjaci,), sjemenke (lanene, chia, konopljine) ili morska hrana. 

Kod mršavljenja nije bitno to da unesete manje kalorija nego da počnete dugoročno mijenjati odnos do hrane i počnete se zdravo i umjereno prehranjivati tako da to polako postane način života.

Ako želiš saznati više o zdravoj prehrani, zdravom mršavljenju i isprobati kako djeluje trening ta gubitak viška kilograma za tebe sam pripremila besplatnu knjižicu koju možeš dobiti klikom OVDJE. 

loading artikli se nalagajo
Vsi artikli so prikazani.
Trebaš moju pomoć? Pošalji mi svoje pitanje
Pošalji mi svoje pitanje i odgovor ćemo ti ubrzo poslati na tvoj e-mail.