LCHF hamburger

Ocijeni sa 1 do 5:
(0)
Broj ocjena: 0

SASTOJCI:
Sastojci za LCHF lepinju:  
* 100 g mljevenih badema 
* 5 žlica kokosovog brašna 
* 4 bjelanjka
* komadić maslaca ili kokosovog ulja
Ostalo:
* 150 g mljevenog mesa
* himalajska sol, papar
* povrće (luk, rajčica, salata)
* kečap ili domaći umak od rajčice (pelati, origano, bosiljak, himalajska sol) 


OPIS POSTUPKA
U posudi umijesimo sve sastojke za lepinju. U pekač stavimo papir za pečenje i masu rastegnemo. Uz pomoć žlice oblikujemo lepinju, visoku oko 1 cm, tako da je nakon pečenja možemo prerezati. Lepinju pečemo u pećnici zagrijanoj na 200°C toliko da postane lijepe, zlatno-žute boje (oko 20 minuta). 
U međuvremenu pripremimo mljeveno meso. Meso po ukusu začinimo solju i paprom. Rastegnemo ga tako da dobijemo tanku pljeskavicu koju potom ispečemo u tavi. Pripremimo povrće (luk, rajčica, salata) i napravimo umak od rajčice (pelati, origano, bosiljak, sol). Složimo hamburger i uživamo bez grižnje savjesti. 

VRIJEME PRIPREME: 30 min
RECEPT PRIPREMILASindi Horvat

SASTOJCI:Sastojci za LCHF lepinju:   * 100 g mljevenih badema  * 5 žlica kokosovog brašna  * 4 bjelanjka * komadić maslaca ili kokosovog uljaOstalo: * 150 g mljevenog mesa * himalajska sol, papar * povrće (luk, rajčica, salata) * kečap ili domaći umak od rajčice (pelati, origano, bosiljak, himalajska sol)  OPIS POSTUPKA: U posudi umijesimo sve sastojke za lepinju. U pekač stavimo papir za pečenje i masu rastegnemo. Uz pomoć žlice oblikujemo lepinju, visoku oko 1 cm, tako da je nakon pečenja možemo prerezati. Lepinju pečemo u pećnici zagrijanoj na 200°C toliko da postane lijepe, zlatno-žute boje (oko 20 minuta). U međuvremenu pripremimo mljeveno meso. Meso po ukusu začinimo solju i paprom. Rastegnemo ga tako da dobijemo tanku pljeskavicu koju potom ispečemo u tavi. Pripremimo povrće (luk, rajčica, salata) i napravimo umak od rajčice (pelati, origano, bosiljak, sol). Složimo hamburger i uživamo bez grižnje savjesti. 
Prethodni post
Slijedeći post