Besplatna eknjižica
close

Tjedan super hrane! Provjeri akcijske cijene >>>

Prazna košarica

Ukupno: 0,00 kn
Prazna sam, napuni me!
Do besplatne dostave ti fali još: 400,01 kn!

Golden Apple

Golden Apple

Azimut Vester je obiteljska tvrtka koju su 1994 godine osnovali Andreja i Jože Vester. 2011 godine su zajedno sa stručnim suradnicima osnovali brand Golden Apple namijenjen pripremi i distribuciji visoko kvalitetnih sirovih i veganskih krekera, keksa i čokolada. Dobar odaziv kupaca potaknuo ih je u širenje i razvoj proizvodnje. Njihov rad istovremeno je i njihov način kako doprinose preoblikovanju društva, kvaliteti svakodnevnog života i ljubaznijim te toplijim međusobnim odnosima.

 

Golden Apple je novi brand u razvoju koji predstavlja visoko kvalitetne veganske proizvode. Istaknuti svoj brand, u vrijeme svjetske gospodarske krize i tisuće prehrambenih proizvoda koji pune police trgovina, svakako nije lako. Posebno ako želiš slijediti etičnim načelima. Vrlo im je drago da su njihovi veganski, sirovi krekeri, keksi i čokolade, probudili zanimanje mnogih europskih distributera zdrave prehrane i oduševili mnoge domaće i strane kupce.

Kupci koji cijene vegetarijansku, organsku i etično proizvedenu hranu, obično su osjetljive osobe s prefinjenim osjećaje  za skladnost oblika i boja. Ambalaža je praktična, ekonomična i dovoljno tvrda da se krhki sadržaj ne ošteti. Dovoljno mala da ju možemo pospremiti u torbicu ili ruksak te si preko dana priuštiti ukusan prigrizak. A možemo ju imati i na radnom stolu kao prigrizak koji će nas okrijepiti usred mentalnih napora. Oblikovana je i kao poklon.

Brand Golden Apple inspiriran je svijetom mitova i bajki. Oblikovatelj Peter Abram brižljivo odabire simbole i pokušava ustvariti ugođaj koji odražava uravnotežen doticaj sa sadržajem u ambalaži. Izbjegava intenzivne boje, prazne efekte i agresivni marketing koji nije u skladu sa životnom filozofijom proizvođača.

Kompletan proizvod je kao mala skulptura koja želi kupca privući sa svojom dubokom, umjetničkom vrijednosti. Ambalaža prve serije proizvoda sadrži ptice iz bajki koje simboliziraju doticaj tijela odnosno svakodnevnog života sa duhovnim vrednotama. Slogan »Pure food, pure thoughts« to samo dodatno ističe. Prvo briga za zemlju i zdravo tijelo, a zatim z

a harmoničan i miroljubiv um. »Golden Apple« privuče pozornost sa svojom uravnoteženosti. Sadržaj je u skladu sa vanjskim izgledom, - izabrani okusi, ručna izrada, brižljivo odabrani sastojci, hrana kao lijek. 

Nema proizvoda koji odgovaraju odabiru.

loading artikli se nalagajo
Vsi artikli so prikazani.
Trebaš moju pomoć? Pošalji mi svoje pitanje
Pošalji mi svoje pitanje i odgovor ćemo ti ubrzo poslati na tvoj e-mail.