zapri

Ideje za božićne darove ❤ Klikni OVDJE i provjeri akcijske cijene >>

Košarica
croatian

Tinca Malinca
rado će ti pomoći savjetom!

info@malinca.hr
099 7805 920

Pravilno disanje

Ocijeni recept sa 1 do 5 malinca:
(5)
Broj ocjena: 1

Meni je sljedeća misao promijenila život: Plitko disanje znači plitak život. 

Disanje je most između uma i tijela. Svakako se radi o vitalnoj funkciji bez koje nema života. Disanjem primamo pranu, životnu energiju koja tijelo opskrbljuje kisikom, neophodnim za njegovo djelovanje. Osim toga, smiren i dubok dah djeluje opuštajuće i smiruje um. Ako ne znamo smiriti disanje, moguće je da smo većinu vremena u stanju stresa. Pravilno disanje trbuhom masira unutarnje organe, utječe na cirkulaciju, smanjuje krvni tlak i usporava puls.

Većina ljudi ne diše pravilno! Kod udisaja povuku trbuh prema unutra, a kod izdisaja trbuh ispupče prema van. Provjerite jeste li i vi među njima. Stavite dlanove na trbuh i udahnite. Napuni li se trbuh zrakom kad udahnete? Važno je naučiti pravilno disati! 

Praktična vježba – trodijelno disanje 

Ovu vježbu možete izvoditi u sjedećem ili ležećem položaju. Cijelo vrijeme dišemo kroz nos. 

1. Dlanove položite na trbuh. Svjesno udahnite zrak u trbuh tako da se podiže prema gore. Brojite do 4 (1,2,3,4). Izdahnite do 4, tako da pupak povučete blago prema unutra. 8 ponavljanja.

2. Dlanove položite na rebra. Svjesno udahnite zrak podižući taj dio tijela prema gore. Brojite do 4. Izdahnite do 4, tako da se taj dio spušta. 8 ponavljanja.

3. Dlanove položite na grudi. Svjesno udahnite zrak u grudi da se dižu prema gore. Brojite do 4. Izdahnite do 4, tako da se taj dio spušta. 8 ponavljanja.

Sada sve povežite u puni dah. Udahnite zrak u trbuh, nastavite tekuće do rebara i prema gore do grudi. Brojite do 4.

4. Slijedi izdisaj odozgo prema dolje. Spustite dio oko grudi, dio među rebrima sve do trbuha, koji se spušta prema unutra. Ponovite 16 puta. Tada postepeno produžite izdisaje do 8.

Vježbu ponavljajte svaki dan kako biste i tijekom dana osvijestili pravilno disanje. Zapamtite, vaše je dah učinkovito oružje kojim možete utjecati na svoje raspoloženje. Disanje je odlična metoda za opuštanje, a i dobar uvod u kasniju meditaciju. Priuštite si vlastitu oazu mira i tišine. Sjedimo s uspravnom kralješnicom. Promatramo disanje i svom umu dopustimo da se polako umiri. 

Avtor: Simona Vrhovec e-knjižica Vitalna i sretna s mokini jogom

« Nazad
Trebaš moju pomoć? Pošalji mi svoje pitanje
Pošalji mi svoje pitanje i odgovor ćemo ti ubrzo poslati na tvoj e-mail.