Kako smo u prodaju uključili marku Humble Brush i Burnetie

Puno puta dobijem pitanje zašto smo u prodaju pored prehrane uključile još druge proizvode za zdrav životi stil i gdje nađemo takve kul proizvode odnosno marke.

Odlučila sam se da ti ispričam dvije kratke priče o tome kako smo u prodaju uključile eko četkicu za zube Humble Brush i cipele s recikliranom gumom Burnetie :)

Četkice za zube Humble Brush

Za 27 rođendan sam od dragog dobila za poklon avionsku kartu za Japan. Naravno bila sam jako oduševljena a on još više jer je to bila njegova dugogodišnja želja da posjetimo tu ludu i tehnološko razvijenu državu (vidi se da je programer).

Naravno ja ne bi bila ja kada

u roku 14 dana ne bi posjetila (u 12 dana smo prehodali skoro 200 km) sve moguće trgovine i tražila nove ideje za Malincu. Na putovanju po Japanu sam otkrila puno dizajnerskih (ženske kupujemo s očima ;)) i istovremeno eko proizvoda, među njima i četkice za zube Humble Brush koje su inače iz Švedske. Na desni je još prva slika četkice za zube koju sam napravila u trgovini gdje sam ih otkrila.

Odmah kada sam vidjela super četkice s roza resicama znala sam da je must have. Naravno odmah sam pitala tko je proizvođač, kakve su njegove vrijednosti, isto tako testirala sam ju dva mjeseca i zaključila da su stvarno kvalitetne i ugodne za moje desni i tako sam se odlučila kontaktirati proizvođača. Brzo smo se dogovorili te sitnice i četkice su bile jedno 2 mjeseca nakon mog povratka doma na volju u Malinci :)

Osim dizajna, kvalitete i eko note me je za uključivanje u ponudu nagovorila i 100% biološko razgradljiva ručka od bambusa, mekane resice bez toksina BPA i naravno humanitarna nota. S kupnjom jedne četkice za zube kupimo praktički dvije. Za svaku kupljenu četkicu proizvođač pokloni jednu ljudima koji nemaju dostup do zubarskih usluga, Kul, što ne?

Za sve koji bi htjeli pročitati više o mom iskustvu u Japanu, napisala sam i članak 7 navika Japanaca.

Tenisice Burnetie

Tenisice Burnetie dolaze iz Kanade, ja sam ih otkrila u Sloveniji. Osim Malince koje je moje ''dijete'' je moje poslanstvo i pomoć mladim poduzetnicima odnosno osobama koji žele samostalnu poduzetničku put. Jedni od njih su bili i Boris i Eva koji su kod mene na edukaciji bili prije više od dvije godine. Imali su online trgovinu u kojoj su među ostalim prodavali cipele Burnetie. Zato što su mi se cipele stvarno sviđale i zato što volim podupirati mlade poduzetnike sam se odlučila za kupnju. Moram priznati da na početku nisam baš vjerovala u omjer između cijene i kvalitete. Vesela sam bila da nisam bila u pravu jer cipele Burnetie  imam već dvije godine i u njima sam prohodala već par 100 kilometara i još uvijek su skoro kao novi ;) Na desni je još slika kao dokaz kako izgledaju danas.

Nakon dvije godine od upoznavanja s Borisom i Evom  kontaktirao me je Boris i rekao mi da su se on i cura odlučili prodati online trgovinu i zastupništvo za marku Burnetie jer idu prema novim poduzetnim izazovima. Ja ne bi bila ja kada ne bi zgrabila priliku i ozbiljno počela razmišljati o uključivanju Burnetie marke u Malincu. Naravno da sam prije toga napravila analizu marke, savjetovala se s ekipom Malince i našim vjernim kupcima o tome da bi uključili u ponudu i tenisice  Skoro svi smo bili za i konačnu točku na i su opet dale vrijednosti firme Burnetie. Brinu se za očuvanje okoliša i planeta i zato rade tenisice bez otpadnog materijala i iz recikliranih materijala i u svemu tome sačuvaju vrhunsku kvalitetu i ludi dizajn. Za svoje odgovorno poslovanje su dobili već brojne nagrade. Evo imamo od ožujka u ponudi moju novu najdražu marku tenisica. Sada imam već tri para ;) Stvarno je teško raditi kada oko sebe imaš same super proizvode jer ponekada previše potrošiš :P

Imaš kakav prijedlog za kakvu super marku? Pošalji mi na nastja@malinca.hr.